torsdag 7 april 2011

handlingskaraff

handlingskaraff

hej hallå dagboken

teori.
jag använder mig av min förmåga att vara överallt samtidigt och att vara geografiskt obunden för att styra över hur jag träffar andra människor och hur de har eventuell tillgång till mig. i och med att jag är den som hör av mig när jag närmar mig en del av landet så ger det mig makten att höra av mig eller inte höra av mig till de människor jag vill träffa. en väldigt konstig form av härskarteknik? det gör också att jag kan neka andra att ha tillgång till mig i mån av tid och det får mig att känna mig viktig och bra när det egentligen bara leder till att mina vänner tröttnar på mig och att jag själv fokuserar på helt fel sak: att åka runt till en massa ställen och träffa en massa folk istället för att sätta mig ner på ett ställe och tänka över min situation se över vad jag behöver göra och sen göra det?

saker jag borde göra
kolla upp goldsmiths universitet
jobba som fan med arbetsproverna till steneby
ta och fucking träna lite.
ta hand om mina vänner.


jag är trött på att vara trött på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar