söndag 5 juni 2011

hemmakväll med min bästa vän. jag dansar ensam med mig själv.

vimmerby alltså. det är också ett ställe man kan bo på. 

eller så är det ett ställe som jag åker tillbaka till då och då. nu och då. då och nu. jag kommer alltid tillbaka och känner mig alltid lite.. dålig till mods liksom. lite vilsen. lite ovan typ. 

det sitter så mycket i väggarna här. det sitter så mycket gymnasie och sena nätter med stina nordenstam-kassetter i köket och funderingar. det är det ända jag gör när jag kommer hem. äter nattmackor och tänker för mycket. på allt. på mig själv.. på andra. kanske mest på tvåsamheten och helvetet som följer när jag försöker förhålla mig till all skit som har med mig att göra i förhållande till andra.. addera där även känslor och sex så blir det en riktigt skön ekvation att försöka lösa själv. 

vilket jag enträget roar mig med. stånga huvudet mot väggen istället för att ställa frågorna till någon. som om jag har svaren.

har man svaren som man själv behöver? det sägs ju så

"du har svaren inom dig"

jag kanske inte har letat tillräckligt djupt? jag kanske är en grund person. har jag gått på grund? kommer inte loss.. ut på djupt vatten?

jag vet inte.. 

allt jag vet är att jag åker till malmö på typ fredag. och att det kommer att kosta mig pengar att bo där en vecka. sen börjar kollobollo. 

mums. 

bla bla me me. så att säga.. 

tack. 

hoppas att allt är bra med dig. ta hand om dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar