torsdag 2 juni 2011

så var dom bara två

jag kommer hem. jag är hemma. jag grillar med min familj. jag pratar en massa skit. ja kollar på dokumentären om pätty smiff. det äts rabarberpaj och hemmagjord vaniljsås. spelar musik med min lillebror. han går o lägger sig. jag tänker jättemycket på livet universum och allting. kollar på karl einar häckner på tv. tar sena hundpromenaden med maja. bara maja. inte jiki. jag kommer hem igen. klockan är mitt i natten.

varför gör jag allt det här själv. inte själv som i ensam eller tillsammans med min familj. jag känner bara att någon att dela det här med hade varit fantastiskt. flickvän hallåå? eller inte det heller. bara nån som va med hela tiden. nån att prata med. nån att krama. nån att sova med. nån att hata. vad som helst. fan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar